Online cykelhandler
Har du spørgsmål vedrørende din seneste ordre? Klik her!

Efter din bestilling

Kan jeg annullere min ordre?
Indtil et vist tidspunkt, er det muligt annullere din ordre direkte på din kundekonto.  Hvis du har bestilt som gæst, kan du annullere din bestilling under...
Kan jeg ændre min ordre?
Af  hensyn til databeskyttelse, er det ikke muligt at foretage ændringer i din bestilling. Indtil et vist tidspunkt, er det muligt annullere din ordre direk...
Hvad sker der når jeg har gennemført min bestilling?
Efter din bestilling sender vi dig en ordrebekræftelse pr. e-mail.  Den indeholder oplysninger om de varer du har valgt, din fakturerings- og leveringsadre...
Hvorfor har jeg ikke modtaget en ordrebekræftelse?
Har du tjekket din SPAM-mappe?  Der sker indimellem, at din ordrebekræftelse ligger i din SPAM-mappe.  Hvis du ikke har modtaget en ordrebekræftelse inden...
Hvad gør jeg, hvis prisen ændrer sig efter jeg har foretaget min bestilling?
Vi bestræber os altid på, at føre en attraktiv prispolitik og vi forsøger altid at tilbyde vores varer på særligt fordelagtige vilkår.  Det er dog den pris...