I din forsendelsesbekræftelse finder du et sporingsnummer, som du kan bruge til at tjekke din ordres aktuelle status. Alternativt kan du til enhver tid se...
For at kunne sende din ordre så hurtigt som muligt, kan vi opdele den i flere pakker. Efter dit køb modtager du som sædvanlig en ordrebekræftelse pr. e-ma...
Hvis du imod forventing skulle modtage en beskadiget eller forkert vare, bedes du kontakte vores kundeservice via kontaktformularen.Vi vil derefter hjælpe d...
Kontroller venligst, at du ikke har modtaget en dellevering, før du kontakter os. I nogle tilfælde vil din ordre blive opdelt i to pakker. Det er bedst at s...
Når din ordre er blevet afsendt, modtager du automatisk en forsendelsesbekræftelse fra os. Den indeholder også et link til at spore forsendelsen af din pakk...
Valget af forsendelsesudbyder afhænger af varens størrelse, vægt og type. Generelt kan vi ikke give dig mulighed for selv at vælge forsendelsesudbyder. Du...
Den forventede leveringstid for din bestilling vil blive vist ved checkout. Leveringstider varierer alt efter om du har bestilt en cykel eller en mindre var...
I så fald bedes du kontakte vores kundeservice direkte. For at sikre en optimal og hurtig behandling, har vi brug for følgende oplysninger fra dig: Hvi...
Vi har inkluderet en transportforsikring for hver ordre, der afsendes fra vores logistikcenter. Vi afholder alle omkostninger - du skal intet betale. Tran...
Nej, det er ikke længere muligt at ændre leveringsadressen, når pakken er blevet overdraget til forsendelsesudbyderen.