Behandling af klager

  • Hvis dit produkt ikke lever op til den aftale, du har indgået med os, eller ikke stemmer overens med den beskrivelse, vi har givet, har du mulighed for at indgive en reklamation. Det er væsentligt at forstå, at reklamationsretten dækker originale fejl og mangler, men ikke problemer forårsaget af normal slidtage. For at indgive en reklamation bør du kontakte os inden for en rimelig frist, hvilket betyder senest to måneder efter, at fejlen er blevet opdaget.

    Det er afgørende, at du altid kontakter vores kundeservice, før du indleder en reklamationsproces, for at sikre, at din reklamation er berettiget. Hvis du for eksempel tager produktet til en værksted uden først at have fået din reklamation godkendt af os, kan vi ikke garantere for kompensation. Hvis du returnerer et produkt til reklamation uden først at have rådført dig med os, og din reklamation ikke bliver accepteret, vil din returnering blive behandlet som en almindelig returnering, og du kan blive opkrævet for dette.

    For at få en detaljeret forståelse af, hvordan reklamationsprocessen fungerer, kan du læse mere i vores hjælpsektion under overskriften Reklamationer, eller gennemse informationen i vores købsbetingelser. Vores mål er at assistere dig med at løse eventuelle problemer på en effektiv og retfærdig måde.

  • Fick du svar på din fråga?