Ændre telefonnummeret eller leveringsadressen på min ordre?

  • Hvis du ved en fejl har indtastet et forkert telefonnummer og derfor ikke kan modtage SMS-beskeder, skal du ikke bekymre dig. Du kan stadig hente eller modtage din levering ved at følge disse trin:

    1. Vær opmærksom på en e-mail fra os, som vil indeholde et forsendelsesnummer for din ordre. Vi sender denne e-mail, når din pakke er pakket og klar. 
    2. Brug forsendelsesnummeret til at spore din pakke via Bring eller DHL. Bemærk, at der kan gå op til 24 timer fra pakken er afsendt, før sporingen er aktiv.
    3. Når pakken er ankommet til dit udleveringssted, skal du medbringe forsendelsesnummeret og gyldig identifikation for at kunne afhente den.

    Hvis du har opgivet en forkert leveringsadresse, gælder følgende:

    • Hvis din ordre endnu ikke er blevet behandlet, hvilket betyder, at du ikke har modtaget en e-mail om, at din ordre er pakket, kan du ændre adressen ved at kontakte vores kundeservice telefonisk.
    • Hvis din ordre allerede er blevet behandlet, vil vi blive nødt til at opkræve et administrationsgebyr på 399 SEK for at håndtere ændringen. Dette gebyr bliver os opkrævet af fragtfirmaet og er ikke en omkostning, vi tjener på.

    Bemærk venligst, at en ændring af adressen kan medføre en forsinkelse i leveringen på 1-2 uger, da fragtfirmaet skal håndtere din anmodning uden for deres normale rutiner.

  • Fick du svar på din fråga?